Z A S T O P S T V A    K U B O T A    E C O    O M A    P R O C O M A S    M U R A T O R I    H O E R G E R

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kubota M95, M105, M115, M125, M135GX-S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Nov traktor Kubota M-GX-S-IV odlikuje moč, prijaznost uporabniku in naravi. Popolnoma nov štiri valjni Common Rail turbo dizelski INTERCOOLER motor s skrbi za izredno moč in za izredno sposobnost delovanja pri manjši hrupnosti, porabi goriva in manjših tresljajih. Tehnologija skupnega voda vbrizga goriva, ki je do sedaj bila prisotna samo v najmodernejših dizelskih motorjih avtomobilov je sedaj vgrajena tudi v traktor. Rezultati so več kot dobri, prednosti se kažejo v še manjši porabi goriva (vbrizg in skupni vod krmili visoko zmogljiv računalnik), hrupnost že tako tihega motorja je še zmanjšana, znižane so izpušne emisije traktor pa je poskočen v vseh obratih motorja - kot športni avtomobil. Za nizke izpušne emisije in majhno porabo skrbi sistem AGR (Inter Coller), ki skrbi, da potuje del izpušnih plinov skozi hladilni sistem in potem nazaj z visokim pritiskom ponovno v motor. Tako je zmanjšana temperatura izgorevanja in izpušne emisije.

 

 

Svetovna novost v tej velikosti traktorjev je Revolucionarno Bi – speed krmiljenje, ki se avtomatsko aktivira takrat kadar kot zavijanja prednjih koles prekorači 35 stopinj. Pri tem se avtomatsko poveča hitrost prednjih koles glede na zadnja kolesa (po potrebi tudi do 60 %) in tako lahko odpeljete zavoje mehkeje, hitreje in na manjšem prostoru kljub vklopljenem pogonu na vsa štiri kolesa z do 66 stopinjskim kotom zavijanja prednjih koles. Nadaljnja edinstvena prednost Kubote je sprednja os s pogonom preko dvojnih stožčastih zobnikov. Celotna prednja os premore zaprt zobniški sistem v olju (ni odprtih kardanskih zglobov kot pri drugih proizvajalcih). Velik kot zasuka kolesa je samo dodatna prednost in omogoča maksimalno okretnost. Dokazano je KUBOTA M M-GX-S edini traktor v svojem razredu (glede na moč in velikost), ki zmore najmanjši radij na svetu.

Popolnoma nov menjalnik INTELLI SHIFT premore 8 prestav, ter tri skupine hitrosti (24 prestav naprej 24 prestav nazaj), ki se prestavljajo brez  sklopke s pomočjo tipk na ročici. Menjalnik omogoča tudi samodejno delovanje, ki omogoča prestavljanje 4 prestav popolnoma samodejno glede na razmere tal, hitrosti in pogojev dela, tudi za transport. Traktor pri zaviranju samodejno menja prestave tudi navzdol in tako poskrbi za motorno zaviranje. Hitrost prestavljanja med prestavami je možno nastavljati po hitrostnih stopnjah odzivanja (hitro ali počasno prestavljanje). Traktor premore tudi elektro hidravlični inverter, ki omogoča premik traktorja naprej oziroma nazaj samo s premikom obvolanske ročice naprej ali nazaj brez pritiska sklopke in ne glede na prestavo.

 

K-EMS: INTELIGENTNO UPRAVLJANJE MOTORJA

Nadzor nad vrtljaji motorja

Z elektronskim nadzorom motorja imate odličen nadzor nad vrtljaji motorja. Po aktivaciji sistema ostajajo vrtljaji tudi pri spreminjajočih se potrebah po moči konstantni. V povezavi z avtomatsko funkcijo menjalnika opravite svoje delo enostavno, varčno in učinkovito.

Dvakratni spomin vrtljajev

Z enostavnim pritiskom gumba shranite dve hitrosti vrtljajev motorja. Na primer: eno za težka vlečna dela na polju in drugo za pravilne vrtljaje na obračališču. Tako teče stroj s pritiskom gumba vedno v najbolj primernem območju vrtljajev, brez, da bi bilo potrebno dodatno reguliranje hitrosti z uporabo plina.

Integrirani kontrolni sistem (CAN) usklajuje vse nadzorne sisteme traktorja (motor, menjalnik, hidravlika). Tako delujejo vse posamezne komponente z optimalnimi nastavitvami vedno varčno in učinkovito.

 

 

 

če potrebujete še več informacij

 

nam pošljite e-mail na prodaja@komteh.si

ali pokličite 02/56-43-632